Direktlänk till inlägg 14 augusti 2015

Ny här

Av Erika Stahl - 14 augusti 2015 11:20

Jaha, då var man med blogg dårå.

Vet inte var jag ska börja.


Detta kommer som sagt vara lite av en gravid-blogg, i allafall i nuläget.

Det kommer säkert dyka upp enn massa annat också, som det gör när man är blivande 3-barns morsa, gift med en flummig halv-tysk/halv-svensk man i sina bästa år, har stort hus, nytt jobb och framtidsplaner  .


Känner redan hur pärlorna börjar komma i pannan och hur stressen bara ökar, men får påminna mig om att mitt liv just nu är underbart och inget jag önskar byta bort.


Idag är det fredag och jag jobbar bara 1 vecka till sen ska jag ha en lång och riktigt härlig semester med familjen. Längtar redan.


Bebisen "Tres" mår bra och rör sig för fullt. Rygg och ben mår också relativt bra fastän min högra vad är lite spänd emellanåt, men inget som inte en stödstrumpa kan fixa.


Matilda har börjat på fritids och förskolan börjar på tisdag.

Memphis har gått upp till stora Blå gruppen på dagis och är nu med de stora killarna.

Stolta föräldrar är vi till stolta barn.


Vi ses i  nästa inlägg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Stahl - 9 oktober 2015 11:13

Det har redan gått 1 vecka sedan jag låg på akuten i Malmö med mitt värsta njurstensanfall någonsin. Ungefär vid denna tiden kom jag upp på avdelningen och var hög som ett hus.    I söndags blev jag opererad. De satte in en sk dubbel-J stent som ...

Av Erika Stahl - 2 oktober 2015 17:59

Då var den här. Dagen jag visste skulle komma, jag visste bara inte när. Jag hade hoppats på efter förlossningen, men nej, den kom natten till idag.   Vaknade vid 03.00 natten till idag fredag. Kände en smärta i väntser flank. "Fan vad jag legat ...

Av Erika Stahl - 29 september 2015 20:24

Så, då sitter man här. En tisdagskväll, första dagen på sjukskrivningen    Men, jag blev inte sjukskriven för min vänstra njure. Nej istället för foglossning samt att min ischiasnerv är i kläm. Snacka om smärtor. Samtidigt som jag tycker detta är v...

Av Erika Stahl - 1 september 2015 09:38

Solen rakt i ögonen, lugnt vatten och båtarna redan ute sedan länge för att fånga dagens skörd. Varm och mysig bris. Alldles lagom.   Kl är int ens 9 när jag sitter på stranden och bara njuter och andas in den friska havsvinden.. I Sverige har de...

Av Erika Stahl - 29 augusti 2015 19:09

OK, då satt man i Spanien med hela familjen. Tänkte att jag nog måste lägga in ett inlägg då jag inte gjort det ännu.   Sverige har som ni säkert vet haft en väldigt tråkig sommar   . Varje år åker jag och familjen ner till Fuengirola (strax söde...

Presentation

Hej på er och välkomna hit!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards